Call-center-dsk

Контактен център на Банка ДСК

Винаги на твое разположение 

Чрез DSK Contact Center на Банка ДСК можеш да провериш наличността и движението по твоите сметки, дали сме платили заявената от теб комунална услуга, какви операции са извършвани с твоята банкова карта.

Какво представлява? 

Обаждайки се на телефон 0700 10 375 (+359 700 10 375 от чужбина или мрежите на други оператори) можеш чрез автоматична система за телефонно обслужване да:

  • провериш наличността и постъпленията по твоята сметка

Ако имаш въпроси или се нуждаеш от друга информация,  чрез системата може да се свържеш с наш служител.

Колко ще ми струва?

  • 0700 10 375 (универсален фиксиран номер от мрежата на Виваком). Свързване от фиксирани номера на Виваком, мобилни или други фиксирани оператори, включително и международни, се заплащат в зависимост от тарифния ти план за разговори към номера „0700“; Възможно е обаждания към този номер (0700) да не се включват в пакета безплатни минути, за което провери тарифния си план. Форматът на този номер за избиране от чужбина е (00 359) 700 10 375;

  • *BDSK (*2375) (мобилен номер за А1, Теленор, Виваком) - съгласно тарифния ти план към Мобилния оператор като разговор в същата мобилна мрежа. Възможно е обаждания към кратък номер да не се включват в пакета безплатни минути, за което провери тарифния си план.

Твоите предимства

  • Бърз достъп до актуална информация за твоите пари.

  • Да бъдеш, обслужен от наш служител по всяко време, дори и да нямаш възможност да посетиш офисите ни.

Какво трябва да направя?

Посети най-удобния за теб офис на Банка ДСК, като носиш със себе си твоята лична карта и попълниш Искане за ползване на ДСК Директ.

Свържете се с нас

Call center Call center

Обратна връзка

Ние ще се свържем с теб

010 010

Анкета

За оценки и препоръки

012 012

Намерете ни

Вижте нашата мрежа от офиси и банкомати

chatbot icon