Научете повече за:

Какво трябва да знаете за нареждането на преводи през интернет банкирането ДСК Директ?

    ДСК Директ е интернет банкирането на Банка ДСК за индивидуални и бизнес клиенти. То ще бъде достъпно за всички клиенти на Експресбанк, преминали през процеса по онлайн регистрация още преди обединението на двете банки.

  • Какво е необходимо, за да извършвам преводи през ДСК Директ?
  • 1. Трябва да имате създадени потребителско име и парола за ДСК Директ, вижте повече тук

    2. За да извършвате преводи през ДСК Директ, е необходимо в BankOn Web да сте заявили:

    • мобилен тоукън (DSK mToken) или

    • цифров сертификат с SMS код

  • Какво е необходимо да направя, за да потвърждавам преводи с мобилен тоукън DSK mToken?
  • • Изтеглете приложението DSK mToken от Google Play или Аpp store;

    • Влезте в интернет банкирането ДСК Директ;

    • Влезте в меню Настройки – DSK mToken и следвайте стъпките.

    1. Вижте как да потвърждавате преводите наредени през ДСК Директ:
      • Какво е необходимо да направя, за да потвърждавам преводи с цифров сертификат и SMS код?
      • Влезте в интернет банкирането ДСК Директ;
      • На начален екран кликнете върху „Заявка за сертификат“;
      • Следвайте стъпките и задайте свой ПИН, който ще използвате при извършване на преводи.

      Вижте как:

1. Вижте как да потвърждавате преводите наредени през ДСК Директ:
  • Научете повече за разликите между BankOn Web и ДСК Директ за физически лица тук
  • Научете повече за разликите между BankOn Web PRO и ДСК Директ за бизнес клиенти тук